مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

با سلام

محمد حسین متانت دانش‌ آموخته رشته مهندسی برق هستم .در این وبلاگ اطلاعات مربوط به،مقالات،جزوات و کتاب ها و مطالب علمی مربوط به رشته برق ارائه می گردد.

هرگاه در پی چیزى هستى، بلند همت باش و آن‏گاه که چیره شدى، در پیروزى کریم باش.
حضرت علی (علیه السلام)

همراهان عزیز جهت خبر دار شدن از جدید ترین مطالب سایت،سایت را به دنبال داشته باشید.👇🏻

پیوندها

احتمال عرضه سهام شرکت پتروشیمی کارون در بورس/ آغاز عملیات اجرایی ساخت یک  واحد تولید خوراک CO در پتروشیمی کارون | همکو

امروزه صنایع پتروشیمی و محصولات آن به عنوان یکی از صنایع اساسی،به طور مستقیم و غیر مستقیم با زندگی انسان ها در ارتباط بوده و نقش اساسی دارد لذا نیاز میبرم به سوخت و دارو و محصولات پی وی سی و... از ضرورت های حیات در این زمانه میباشد.که اهمیت این صنعت را چندین برابر می کند به همین علت تعمیر ونگه داشت تجهیزات و دستگاه های مربوطه نقش به سزایی در روند بهبود سلامت تجهیزات ایفا میکند.

پتروشیمی مارون واقع در سایت ۲ منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر شامل ۶ واحد بهره برداری است.واحد ها شامل الفین که خوراک چهار واحد دیگر شامل EOEG,LD,PP,HD را تامین می کندو به علت فاصله زیاد از پتروشیمی فجر یک واحد تولید بخار (UT) می باشد پتروشیمی مارون در سال ۱۳۸۵ با افتتاح رسمی واحد الفین به بهره برداری رسید .خوراک واحد +C2 می باشد که از واحد C2 recovery اهواز تامین می گردد. یکی از مزایای مهم این واحد ،خوراک گازی آن می باشد که نسبت به واحد های مشابه که خوراک آنها مایع می باشد ترکیبات سنگین تر کمتری تولید کرده و از نظر اقتصادی نیز با توجه به هزینه پائین گاز نسبت به خوراک مایع بصرفه تر و دارای ارزش افزوده بیشتری می باشد.واحد الفین هفتم توانائی تولید سالانه ۱۱۰۰۰۰۰ تن اتیلن ، ۳۰۰۰۰۰ تن پروپیلن و تولیدات جانبی دیگر شامل بنزین پیرولیز C4+, tail gas, H2, heavy oil، را دارد . اتیلن به عنوان خوراک واحد LD, EOEG, HD و قسمتی از آن نیز به عنوان ذخیره به تانک فرستاده می شود برش +c4 به عنوان خوراک واحد بوتن پتروشیمی امیرکبیر ، بنزین پیرولیز جهت پالایش به پالایشگاه و tail gas به عنوان fuel gas واحد درکوره های واحد و heavy oil نیز به شرکت های مختلف جهت تولید green oil و سوخت کوره فرستاده می شود.از زمان های گذشته همواره بشر جهت حمل ونقل بسیاری از کالاها احتیاج به چیزی داشته است تا آن را بسته بندی نموده و به سهولت جابجا نماید. از ای نرو کیسه های بافته شده یکی از این بسته بندی ها می باشند که در زمان های گذشته از جنس کنف بوده (که البته هنوز هم در مواردی کاربرد دارند) و باپیشرفت علم و تکنولوژی و ورود پلیمر به دنیای صنعت و نساجی به تدریج جای خود را به کیسه های بافته شده از جنس پلی پروپیلن داده اند.کیسه های پلی پروپیلن یکی از اقلام پر مصرف در صنایع بسته بندی در همه کشورها و از جمله ایران می باشد که مصرف آن از یک سو بدلیل افزایش جمعیت و از سوی دیگر بدلیل پیدایش کاربردهای جدید رو به افزایش است.

 

تعداد صفحات :45
حجم فایل : 5٫08Mb
فرمت فایل : pdf

جهت دریافت و خرید متن کامل مقاله و تحقیق و پایان نامه مربوطه بر روی گزینه خرید انتهای هر تحقیق و پروژه کلیک نمائید و پس از وارد نمودن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت می باشید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین به صورت خودکار  لینک دنلود مقاله و پایان نامه مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد .

دانلود گزارش کار آموزی شرکت رشته برق پتروشیمی کارون 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۶
Mohammad hossein Metanat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی