مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

با سلام

محمد حسین متانت دانش‌ آموخته رشته مهندسی برق هستم .در این وبلاگ اطلاعات مربوط به،مقالات،جزوات و کتاب ها و مطالب علمی مربوط به رشته برق ارائه می گردد.

هرگاه در پی چیزى هستى، بلند همت باش و آن‏گاه که چیره شدى، در پیروزى کریم باش.
حضرت علی (علیه السلام)

همراهان عزیز جهت خبر دار شدن از جدید ترین مطالب سایت،سایت را به دنبال داشته باشید.👇🏻

پیوندها

شرکت پتروشیمی مارون و پروژه الفین هفتم - کاماپرس

امروزه صنایع پتروشیمی و محصولات آن به عنوان یکی از صنایع اساسی،به طور مستقیم و غیر مستقیم با زندگی انسان ها در ارتباط بوده و نقش اساسی دارد لذا نیاز میبرم به سوخت و دارو و محصولات پی وی سی و... از ضرورت های حیات در این زمانه میباشد.که اهمیت این صنعت را چندین برابر می کند به همین علت تعمیر ونگه داشت تجهیزات و دستگاه های مربوطه نقش به سزایی در روند بهبود سلامت تجهیزات ایفا میکند.

شرکت پتروشیمی مارون در سال 1377 برای اجرای الفین هفتم تاسیس شد. با اجرای این طرح برای اولین بار در کشور  اتان از گاز طبیعی استحصال شده، طی فرآیندهایی به مواد الفینی، فرآورده های پلیمری و شیمیایی تبدیل می شود .
شرکت پتروشیمی مارون در زمینی به مساحت 102.5 هکتار و در دو منطقه جغرافیایی یکی در منطقه کریت کمپ اهواز (واحد بازیابی اتان در زمینی به مساحت 9.5 هکتار در کلیومتر 30 جاده اهواز – ماهشهر) و دیگری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (واحد الفین به همراه واحد های پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن، اتیلن اکساید و اتیلن گلایکول و سرویس های جانبی و آفسایت در زمینی به مساحت 93 هکتار در سایت 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی ( ره )) احداث گردیده است .
شرکت پتروشیمی مارون در سال 1385 به بهره برداری رسید و در سال 1387 به بخش خصوصی واگذار شد. شرکت پتروشیمی مارون با دارا بودن کارخانه بازیابی اتان، با بازیافت اتان از گاز طبیعی آن را برای تولید محصولات شیمیایی و پلیمری به کار می برد.
این شرکت با توانایی تولید سالانه 1100000تن اتیلن، 200000 تن پروپیلن، 300000 تن پلی اتیلن سنگین، 300000 تن پلی پروپیلن و بیش از 443000 تن انواع گلایکول یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی در ایران و جهان می باشد.

 

وب سایت پتروشیمی مارون

پتروشیمی مارون

تعداد صفحات :82
حجم فایل : 36.82Mb
فرمت فایل : pdf

جهت دریافت و خرید متن کامل مقاله و تحقیق و پایان نامه مربوطه بر روی گزینه خرید انتهای هر تحقیق و پروژه کلیک نمائید و پس از وارد نمودن مشخصات خود به درگاه بانک متصل شده که از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت می باشید و بلافاصله بعد از پرداخت آنلاین به صورت خودکار  لینک دنلود مقاله و پایان نامه مربوطه فعال گردیده که قادر به دنلود فایل کامل آن می باشد .

 

دانلود گزارش کار آموزی رشته برق  شرکت پتروشیمی مارون

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۶
Mohammad hossein Metanat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی