مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

با سلام

محمد حسین متانت دانش‌ آموخته رشته مهندسی برق هستم .در این وبلاگ اطلاعات مربوط به،مقالات،جزوات و کتاب ها و مطالب علمی مربوط به رشته برق ارائه می گردد.

هرگاه در پی چیزى هستى، بلند همت باش و آن‏گاه که چیره شدى، در پیروزى کریم باش.
حضرت علی (علیه السلام)

همراهان عزیز جهت خبر دار شدن از جدید ترین مطالب سایت،سایت را به دنبال داشته باشید.👇🏻

پیوندها

کابل های قدرت

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰ ب.ظ

کابل های قدرت

دانلود پاورپوینت کابل های قدرت مقدمه: برق رسانی به نقاط مختلف از سیمها و کابلها استفاده می شود  که در ساختمان آنها  فلزات هادی جهت حمل جریان برق به نقاط  مورد نظر و عایقهای مناسب به … 

برای کامل خواندن متن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دانلود پاورپوینت کابل های قدرت

مقدمه:

برق رسانی به نقاط مختلف از سیمها و کابلها استفاده می شود  که در ساختمان آنها  فلزات هادی جهت حمل جریان برق به نقاط  مورد نظر و عایقهای مناسب به منظور جلوگیری از نشت جریان به نقاط دیگر به کار گرفته  می شود . یک هادی با روکش  عایق ، سیم روکش دار یا سیم عایق دار نامیده می شود و در صورتی که چند هادی عایق بندی شده در داخل یک غلاف مشترک قرار گیرند ، این مجموعه کابل نامیده می شود .
کابلها نقش مهمی را در صنایع امروزی بازی می کنند به صورتی که در واقع مانند رگهای حیاتی هستند که در بدن انسان وجود دارند و در صورت عدم وجود آنها سیستمهای صنعتی قادر به ادامه فعالیت خود نخواهند بود.
کابلها با اتکا به ساختمانی که دارند و مقاومت آنها در برابر انواع آسیبهای محیطی می توانند با عبور از داخل دیوار،زمین،هوا وحتی زیر آبها ، انرژی الکتریکی را  به مکانهای مصرف مورد نظر طراحان  سیستم های الکتریکی منتقل کنند . کابل و کابل کشی به دلیل اهمیت بالای آن  به یکی از شاخه های  اصلی رشته برق  تبدیل شده و آگاهی مهندسان  برق  در این زمینه را طلب می کند . کابلها  به دلیل برخوردار بودن  ، عایق الکتریکی  و غلاف های استحکام  بخش ، قابلیت  اطمینان  سیستم را بالا می برند  و سیستم قدرتی  را که  در آن   از کابل  استفاده  شده است  ، نوید یک سیستم مطمئن  را می دهد .  و در کل ، کابلها ، خواص و قابلیت ها و مشخصات فنی  منحصر به فردی  دارند ؛ در این پروژه در ابتدا کلیاتی در مورد کابلها ، خصوصیات کابلها و مشخصات جزیی هر یک بیان شده است.

دریافت فایل :

دانلود دانلود پاورپوینت کابل های قدرت

حجم فایلحجم فایل :۱/۵ مگابایت

تعداد صفحهتعداد صفحه : ۱۷ اسلاید

فرمت فایلفرمت فایل : پاورپوینت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی