مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

با سلام

محمد حسین متانت دانش‌ آموخته رشته مهندسی برق هستم .در این وبلاگ اطلاعات مربوط به،مقالات،جزوات و کتاب ها و مطالب علمی مربوط به رشته برق ارائه می گردد.

هرگاه در پی چیزى هستى، بلند همت باش و آن‏گاه که چیره شدى، در پیروزى کریم باش.
حضرت علی (علیه السلام)

همراهان عزیز جهت خبر دار شدن از جدید ترین مطالب سایت،سایت را به دنبال داشته باشید.👇🏻

پیوندها

کتاب آموزش کامل PLC امرون

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۴ ب.ظ

نتیجه تصویری برای کتاب آموزش کامل PLC امرون


دانلود کتاب آموزش کامل PLC امرون به طور کلی سیستم های کنترل مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی هستند کـه در جهـت تضـمین پایـداری, دقت و صحت یک فرآیند, برای رسیدن به یک هدف کنترلی در کنار هم …

دانلود کتاب آموزش کامل PLC امرون

به طور کلی سیستم های کنترل مجموعه ای از تجهیزات الکترونیکی هستند کـه در جهـت تضـمین پایـداری, دقت و صحت یک فرآیند, برای رسیدن به یک هدف کنترلی در کنار هم قرار گرفته اند. این تجهیـزات باتوجـه به نوع کاربرد و نوع کنترل، به کار گرفته می شوند. در نتیجه پیشرفت سریع تکنولـوژی, انجـام و پیـاده سـازی کنترل های پیچیده, توسط سیستمهای کنترل خودکار همانند کنترل کننده های منطقی برنامـه پـذیر PLC انجام می گیرد. PLCها برای اولین بار در اوایل دهـه ۱۹۷۰در صـنعت اتوماسـیون مـورد اسـتفاده قـرار گرفتـه و جـایگزین تابلوهای عظیم رله ای شدند،  این سیستم ها با حجم کوچک ولی قابلیتهای فراوان به عنوان قلـب سیسـتمهای کنترل به کار گرفته شدند.
در دنیای پررقابت امروز کارآمد بودن، انعطاف پذیری و همچنین مقرون به صـرفه بـودن از لحـاظ اقتصـادی از جمله مواردی است که باعث می شود تولید کنندگان بتوانند در عرصـه رقابـت پـا برجـا بـاقی بماننـد. شـرکت PNSPO نیز با در نظر گرفتن این فاکتورها سعی بر آن داشته که با ارائه محصـولات بـا عملکـرد سـاده ولـی سریع، مطمئن و انعطاف پذیر یکی از تولید کنندگان معتبر و اصلی در زمینه تولید کنترل کننده های منطقـی برنامه پذیر باشد. در این جزوه سعی بر آن بوده است که شرح واضـح و کـاربردی، دربـاره سـخت افـزار و نـرم افـزار و همچنـین کاربردهای کنترل کننده های منطقی برنامه  پذیر PLC ساخت شرکت ،PNSPOارائه شود. با این امید کـه توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در جهت آشنایی کارشناسان و علاقه مندان به PLC و صنعت اتوماسـیون برداریم .

دریافت فایل :

دانلود دانلود کتاب آموزش کامل PLC امرون قسمت اول

دانلود دانلود کتاب آموزش کامل PLC امرون قسمت دوم

حجم فایلحجم فایل :۹ مگابایت

تعداد صفحهتعداد صفحه : ۲۸۳ صفحه

فرمت فایلفرمت فایل : PDF

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۵
Mohammad hossein Metanat

متانت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی