مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

اختراع برق باعث دگرگونی صنعت در ابعاد مختلف شد. برق یعنی زندگی

مهندسی برق

با سلام

محمد حسین متانت دانش‌ آموخته رشته مهندسی برق هستم .در این وبلاگ اطلاعات مربوط به،مقالات،جزوات و کتاب ها و مطالب علمی مربوط به رشته برق ارائه می گردد.

هرگاه در پی چیزى هستى، بلند همت باش و آن‏گاه که چیره شدى، در پیروزى کریم باش.
حضرت علی (علیه السلام)

همراهان عزیز جهت خبر دار شدن از جدید ترین مطالب سایت،سایت را به دنبال داشته باشید.👇🏻

پیوندها

کتاب رسم فنی هنرستان

سه شنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ

کتاب رسم فنی هنرستان

دانلود کتاب رسم فنی هنرستان این کتاب یکی از رشته های الکترونیک و الکتروتکنیک و از شاخه های رشته برق می باشد. که با زبانی ساده و شیوا و متناسب با نیاز هنر جویان نوشته شده. با دانلود رایگان کتاب رسم فنی …

دانلود کتاب رسم فنی هنرستان

این کتاب یکی از رشته های الکترونیک و الکتروتکنیک و از شاخه های رشته برق می باشد. که با زبانی ساده و شیوا و متناسب با نیاز هنر جویان نوشته شده. با دانلود رایگان کتاب رسم فنی می توانید به تمام جزئیات این کتاب دسترسی پیدا کنید.
متخصصان امروزه نقشه را زبان گویای صنعت می دانند و معتقدند که بدون نقشه اجرای تأسیسات الکتریکی در ساختمان ها و همچنین تولید هیچ قطعه ای امکان پذیر نیست. تمام کسانی که به طور مستقیم در تولیدات صنعتی و اجرای تأسیسات الکتریکی دخیل هستند باید با این زبان آشنا باشند در این صورت خواهند توانست در دنیای واقعی کار موفق شوند. بی شک فراگیری اصول و قواعد و استانداردهای نقشه کشی زمینه ساز چنین موفقیتی خواهد بود.
امروزه با پیشرفت صنعت و ظهور تجهیزات پیشرفته، شیوۀ ترسیم نقشه نیز عملاً تغییر یافته است. به عبارت دیگر ترسیم نقشه ها در دفاتر طراحی و مراکز صنعتی با استفاده از نرم افزارهای مختلف صورت می گیرد. نرم افزاری که برای این کتاب در نظر گرفته شده نرم افزار دنیای واقعی کار یعنی اتوکد است.
این کتاب در چهارده فصل تألیف شده است. فصول اول تا پنجم اصول نقشه کشی و ترسیم به صورت دستی و فصول ششم تا یازدهم ترسیم به کمک نرم افزار اتوکد است. فصول دوازدهم تا چهاردهم مربوط به پلان ساختمان ها و نقشه کشی برق در این پلان ها می باشد. این نقشه کشی بر پایۀ مقررات ملی ساختمان است.

مهمترین اهدافی که این کتاب به آن اشاره دارد عبارتند از :

۱- نقشه های ساده صنعتی را با استفاده از نرم افزار اتوکد ترسیم کند.
۲- نقشه های برق مربوط به یک ساختمان مسکونی را بخواند و ترسیم کند.

دریافت فایل :

دانلود دانلود کتاب رسم فنی هنرستان

حجم فایلحجم فایل :۴ مگابایت

تعداد صفحهتعداد صفحه : ۱۷۴ صفحه

فرمت فایلفرمت فایل : PDF

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۴
Mohammad hossein Metanat

متانت

محمد حسین متانت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی